Aproape de perfectiune

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

94% dintre clientii de acoperisuri Lindab ne-ar recomanda si altora.

Un client informat este unul educat, care ia deciziile in cunostinta de cauza. Intotdeauna incurajam documentarea in toate deciziile majore ale vietii noastre si mai ales cand este vorba de achizitionarea unui acoperis. Fie ca-i spunem in limbaj popular – ca este caciula casei – sau realizam ca ne fereste toate bunurile din casa de intemperiile vremii, acoperisul reprezinta intr-adevar o investitie si merita atentia cuvenita la alegerea lui.

Vorbind despre documentare, si furnizorii de acoperisuri se documenteaza din piata, de la clienti, pentru a-si imbunatati produsele, solutiile si serviciile, de fapt, pentru a le simplifica munca clientilor lor.

La Lindab, suntem continuu preocupati de progres, de a face lucruri bune. Pentru ca ne pasa.

Cel mai recent studiu aplicat pe clientii de acoperisuri Lindab, a scos la iveala cateva lucruri interesante de impartasit public.

 

  • Renovari de acoperisuri 47% din vanzari (de acoperisuri)
    • Piata de acoperisuri se maturizeaza usor, an de an. Daca in 2014, procentul renovarilor era la Lindab de 40%, in 2019 a atins valoarea de 47%. Crestere treptata, cu viteza redusa, insa sigura.

 

  • Cauza schimbarii acoperisului – stare precara/deteriorata
    • Clientii nostri nu se dezmint – schimba acoperisul doar cand este musai. Motivul precum “imbunatatirea confortului termic” nu cantareste aproape deloc in decizia de renovarea a acoperisului Lindab

 

  • 93% dintre comenzi ajung la timp la clienti
    • Preocuparea pentru serviciile oferite clientilor si ambitia de a fi mai buni, ne determina sa investim in instrumente care usureaza logistica si livrarea catre clienti. Procentul de multumite obtinut in 2019 este peste asteptari!

 

  • 94% dintre clientii de acoperisuri Lindab ne-ar recomanda si altora
    • De 10 ani mentinem peste 90% procentul de recomandare. Oare acesta-i semnul ca ne facem treaba bine?

 

Invatam intotdeauna din interactiunea cu clientii, fie ca se intampla telefonic, in mediul online sau fata in fata. Suntem receptivi, reactivi sau proactivi in functie de situatie si ne bucura aprecierile clientilor nostri.

Da, suntem oameni si se intampla sa gresim. Insa se asumam greseala si facem tot posibilul sa reparam. Pentru ca ne pasa de nevoile clientilor nostri.

Daca vrei sa afli informatii suplimentare despre chestionarul de satisfactie al clientilor derulat in ianuarie 2020 pe clientii care au achizitionat acoperisuri Lindab in 2019, va stam la dispozitie pe info@lindab.ro.

 

Lindab. De incredere.