93% dintre clienti ar recomanda Lindab

Pentru al 12 lea an consecutiv, clientii care au cumparat acoperisuri Lindab au multe lucruri bune de spus despre produsele si serviciilor Lindab.

La concret, 93% dintre cei care au cumparat acoperisuri Lindab in 2024 au afirmat ca le-ar recomanda si altora.

Chestionarul a ajuns pe email si sms la clientii care au cumparat acoperis Lindab, inregistrati in perioada nov 2023 – nov 2024.

Informatii de retinut:

  • Renovarile au castigat teren 65% fata de constructii noi 35%. Acest lucru poate fi interpretat deopotriva ca maturizare a pietei in care activam sau ca si cadere a sectorului constructiilor noi? Tu ce parere ai?
  • Mai putine probleme la montaj. Eforturile comune din ultimii ani isi arata rezultatele.
  • Pentru 24% conteaza aspectul final al acoperisului, procent in crestere! Promoveaza aspectul estetic!
  • Profil client Lindab: masculin, 31-60 ani, urban&periurban, venit peste 4000 lei.

Studiile de satisfactie a clientilor sunt instrumente esentiale pentru branduri in gestionarea si imbunatatirea relatiei cu clientii, asigurandu-se ca ofera o experienta optima si ca isi mentin competitivitatea pe piata.

Brandurile fac studii de satisfactie a clientilor anual pentru mai multe motive importante:

  1. Feedbackul direct de la clienti: valoros pentru identificarea punctelor forte si a celor slabe ale brandului.
  2. Imbunatatirea produselor si serviciilor: Identificam nevoilor si preferintelor clientilor pentru a ne ajusta strategiile, produsele si servicii care sa raspunda mai bine cerintelor pietei.
  3. Retentia si fidelizarea clientilor: identificam problemele sau nemultumirile clientilor intr-un mod proactiv, reducand astfel riscul de pierdere a clientilor.

Monitorizarea performantei: Prin evaluarea continua a satisfactiei clientilor, brandurile pot monitoriza evolutia performantei lor in timp