Pentru al 12 lea an consecutiv, clientii care au cumparat acoperisuri Lindab au multe lucruri bune de spus despre produsele si serviciilor Lindab.
La concret, 93% dintre cei care au cumparat acoperisuri Lindab in 2024 au afirmat ca le-ar recomanda si altora.
Chestionarul a ajuns pe email si sms la clientii care au cumparat acoperis Lindab, inregistrati in perioada nov 2023 – nov 2024.
Informatii de retinut:
- Renovarile au castigat teren 65% fata de constructii noi 35%. Acest lucru poate fi interpretat deopotriva ca maturizare a pietei in care activam sau ca si cadere a sectorului constructiilor noi? Tu ce parere ai?
- Mai putine probleme la montaj. Eforturile comune din ultimii ani isi arata rezultatele.
- Pentru 24% conteaza aspectul final al acoperisului, procent in crestere! Promoveaza aspectul estetic!
- Profil client Lindab: masculin, 31-60 ani, urban&periurban, venit peste 4000 lei.
Studiile de satisfactie a clientilor sunt instrumente esentiale pentru branduri in gestionarea si imbunatatirea relatiei cu clientii, asigurandu-se ca ofera o experienta optima si ca isi mentin competitivitatea pe piata.
Brandurile fac studii de satisfactie a clientilor anual pentru mai multe motive importante:
- Feedbackul direct de la clienti: valoros pentru identificarea punctelor forte si a celor slabe ale brandului.
- Imbunatatirea produselor si serviciilor: Identificam nevoilor si preferintelor clientilor pentru a ne ajusta strategiile, produsele si servicii care sa raspunda mai bine cerintelor pietei.
- Retentia si fidelizarea clientilor: identificam problemele sau nemultumirile clientilor intr-un mod proactiv, reducand astfel riscul de pierdere a clientilor.
Monitorizarea performantei: Prin evaluarea continua a satisfactiei clientilor, brandurile pot monitoriza evolutia performantei lor in timp